Forum

Poczekalnia (strona 5 z 8)
@Marc chyba czas, abyś teraz Ty zajął stanowisko w tej sprawie. Pomysł już jest, jego wersja zaczyna się krystalizować... Nawet @MrHyde oferował się, jako ,,królik doświadczalny", na sprawdzenie działania systemu 🙂)
Obiecuję. Odezwę się wkrótce 😉
Ja wiem, że nie mam doświadczenia takiego, jak inni lożownicy. Ja wiem, że mój głos mało znaczy. Niemniej muszę wyrzucić z siebie pewne rozgoryczenie, które jest według mnie głosem "za" stworzeniem działu warsztat. Dzisiaj na ogólnym ukazało się opowiadanie z poczekalni. Ciekawostka jest taka, że pomimo licznych sugestii wielu osób, opowiadanie praktycznie w nietkniętej formie przeszło na stronę główną. Autor nie miał ochoty zmieniać formy, ani wskazanych błędów. Ja wiem, że każdy członek loży, ma swój gust, a o gustach się nie dyskutuje i ktoś podjął taką a nie inną decyzję (anonimowo). Nie zmienia to faktu, iż uważam, że pomimo faktu, że opowiadanie było ciekawe, o tyle nie było wystarczająco "dopracowane", aby mogło opuścić poczekalnię. Kuleje z interpunkcją i zawiera błędy stylistyczne.
W związku z powyższym uważam, że dział "warsztat", powinien powstać, tak aby jeden z najbardziej doświadczonych członków loży, był odpowiedzialny za "doszlifowanie tekstu".
Wyrzuciłem z siebie i jest mi lepiej 🙂
Powiem krótko: idea warsztatu podoba mi się. Najbardziej przychylam się do pomysłu Krystyny i procedurą wyprowadzania, którą zaproponowała.