DD–DlaDorosłych · 19 lipca 2023 · "Hugo (II)"   ·

+2
-1

@Tomp mysiej łapki, takiej rączki malutkiej, jednej z czterech. Tej różowej, na której myszka świat przemierza? 🤔🤔

Wiem że miałeś na myśli podłą łapkę miażdżącą- w najlepszym wypadku kręgosłup... 😜

Myszka jest na diecie bezserkowej 🤷🏼‍♀️ Ale próbuj dalej, może pewnego dnia uda się przeprowadzić deratyzację....skutecznie 😉

Dobrego dnia @Tomp 🌷

DD–DlaDorosłych · 18 lipca 2023 · "Hugo (II)"  

+14
0

@Tomp cieszę się, że wywołaliśmy radość do łez u ciebie. Dobrze, że w takich prostych, banalnych rzeczach znajdujesz rozrywkę. Dzięki temu życie jest dużo przyjemniejsze...
A ten wierszyk znasz? O Stefku Burczymusze?...on chyba był ciut przemądrzały....ale mogę się mylić 😉

O większego trudno zucha,
Jak był Stefek Burczymucha,

- Ja nikogo się nie boję!
Choćby niedźwiedź... to dostoję!

Wilki?... Ja ich całą zgraję
Pozabijam i pokraję!

Te hieny, te lamparty
To są dla mnie czyste żarty!

A pantery i tygrysy
Na sztyk wezmę u swej spisy!

Lew!... Cóż lew jest?! - Kociak duży!
Naczytałem się podróży!

I znam tego jegomości,
Co zły tylko, kiedy pości.

Szakal, wilk,?... Straszna nowina!
To jest tylko większa psina!...

Brysia mijam zaś z daleka,
Bo nie lubię, gdy kto szczeka!

Komu zechcę, to dam radę!
Zaraz za ocean jadę

I nie będę Stefkiem chyba,
Jak nie chwycę wieloryba!

I tak przez dzień boży cały
Zuch nasz trąbi swe pochwały,

Aż raz usnął gdzieś na sianie...
Wtem się budzi niespodzianie.

Patrzy, aż tu jakieś zwierzę
Do śniadania mu się bierze.

Jak nie zerwie się na nogi,
Jak nie wrzaśnie z wielkiej trwogi!

Pędzi jakby chart ze smyczy...
- Tygrys, tato! Tygrys! - krzyczy.

- Tygrys?... - ojciec się zapyta.
- Ach, lew może!... Miał kopyta

Straszne! Trzy czy cztery nogi,
Paszczę taką! Przy tym rogi...

- Gdzie to było?
- Tam na sianie.

- Właśnie porwał mi śniadanie...
Idzie ojciec, służba cała,

Patrzą... a tu myszka mała
Polna myszka siedzi sobie

I ząbkami serek skrobie!...


Dobrego dnia @Tomp

( J.D.)

DD–DlaDorosłych · 17 lipca 2023 · "Hugo (II)"  

+1
0

@Agnessa dzięki za kredyt... Z tego co kojarzę, to wprowadziliśmy do Hugo sugerowane poprawki. No może oprócz tych nieszczęsnych wcięć akapitowych. 🤫😜
Mówisz, że od tej pory Hugo może sobie radośnie hulać po głównej? ... To wino brzmi kusząco ( J.D.)

DD–DlaDorosłych · 17 czerwca 2023 · "Hugo (III)"  

+1
0

@MrHyde .... Ok....doceniam 😂

DD–DlaDorosłych · 17 czerwca 2023 · "Hugo (III)"  

+1
0

Literówka, zdarza się najlepszym. Ale weszło jako tag.... faktycznie 🤔

DD–DlaDorosłych · 8 czerwca 2023 · "Bruce&Katerina (I)"  

+3
-5

@Agnessa Dla Ciebie poprawa literówki, jest porównywalna do napisania tego komentarza. Dla mnie to logowanie się do kilkunastu miejsc i powrót do treści sprzed miesięcy (aktualnie jestem na zupełnie innym tomie Novuska, jestem więc sercem przy innych bohaterach, ich sposobie myślenia i mówienia i nie zaburzę sobie tego, by ciebie zadowolić). Kolejna sprawa, to możliwe, że po korekcję całości, to zdanie z literówką zostanie zapisane inaczej, albo fragment ten zostanie zupełnie usunięty i w takiej sytuacji, z taką możliwą opcją, poprawianie tej literówki teraz byłoby stratą czasu. Dlatego odpisuję Ci na komentarz, by pokazać sposób myślenia autorki, która pisze coś więcej, czyli coś co jest obszerniejsze niż 2-3 częściowe opowiadanka erotyczne. Gdyby Kat i Bru byli jakimś one-shotem, to spoko, wtedy mogłabym zagłębić się w korektę czy drobną poprawę od razu. W przypadku książki, trylogii, sagi... No nie, zwyczajnie nie, bo to w mojej ocenie głupota. Nie będę postępować głupio. Nie wbrew sobie.

PS. Znam takich co pisali świetnie, ale w kółko poprawiali prolog czy pierwszy rozdział. Od dopieszczania utracili i czytelników i zapał. I nie, ja nie pójdę tą drogą, nie dla zadowolenia loży pokątne, bo nie mam takich ambicji. Ukierunkowana jestem na coś innego, w tej chwili.

Papa,
K.R.

DD–DlaDorosłych · 7 czerwca 2023 · "Diament i sól (I)"  

+7
-4

@Indragon żeby się dogadać to trzeba dobrej woli z obu stron. Ja tej woli dogadania się u ciebie nie widzę.
Widzę natomiast postawę : "ja tu rządzę, ja mam rację a moja prawda jest prawdziwsza niż twoja, więc uszy po sobie i do budy szczeniaki, cieszcie się że ktokolwiek stracił czas na czytanie waszych tekstów "
J.D.

DD–DlaDorosłych · 7 czerwca 2023 · "Diament i sól (I)"  

+7
0

"Skoro jednak jak twierdzicie, jesteście poważni, to konkretnie, teraz, weźcie odpowiedzialność za poprzednie słowa, a w szczególności za fragment:
„"twoje" świadomie z małej bo do osób co wyżej srają niż dupy mają szacunku nie mam”.
Chyba że uważacie, że mieści się to w ramach standardów kulturalnej wypowiedzi, jednak oznaczałoby to, że posługujemy się innymi kryteriami, standardami."

Hmmm naprawdę jesteś zdziwiony, że K.R. zareagowała w ten sposób? To nie ona zaczęła pierwsza wyzywać. To nie ona nazwała kogokolwiek z was "miernotą która się wybiła na plecach przeciętniaka " takich słów użył Tomp.
I do niego była skierowana odpowiedź.
Jane Doe

DD–DlaDorosłych · 6 czerwca 2023 · "Bruce&Katerina (I)"  

+4
-4

@Agnessa Novvak Same akapity masz, nie masz wyłącznie wcięć (co w Wordzie już mamy). Same wcięcia niczego nie zmienią w odbiorze, tak jak w komentarzach nie masz wcięć i widzisz co jest od nowego akapitu, bo by tego nie zauważyć trzeba być... no debilem (sorry, ale ja inaczej tego nie ujmę).

Nigdzie też nie wyszło nasze zadufanie w sobie! Nigdzie nie napisaliśmy, że jesteśmy super i bezbłędni. Ja od samej siebie napisałam, że z pozycji tel nie da się poprawić błędów, a mając chore dzieci, czy np będąc w pracy, odpisując na komentarze w przerwie, nikt nie weźmie wolnego i nie poleci do domu, by jakim Tamp czy inny gość uważający "jak ja zwrócę uwagę to trzeba od razu poprawić" miał satysfakcję. Dla mnie zawsze ważniejsza będzie moja prywata, mój sen, moje dzieci, niż natychmiastowe spełnianie żądań jakiegoś czytelnika. I to nie jest zadufanie w sobie. To szczerość i świadome ustawienie priorytetów. Ustawienia tego nie żałuję. Już dawno wyrosłam z ambicji, by być zupą pomidorową. Nie muszą lubić mnie wszyscy, i nie muszę podobać się wszystkim. I co więcej – nie mogę poprawić wszystkich błędów, które wytknął ktoś tam, bo niektóre są w pełni świadome i w dalszej akcji (fabule) mają znaczenie. Tak jak w DIS Zośka mówi, że z Katowic wjechała do Krakowa. Ona to samo mówi na przesłuchaniu. A publikując tu fragment całości, wiedząc jednocześnie, że nie opublikuje tutaj całości i każdego z rozdziałów (bo nie wszystkie się tutaj nadają), nie zmienię specjalnie treści, zdania czy dwóch, byle coś pasowało tutaj, choćby dlatego że może ktoś stąd kiedyś wleci po całość i będzie miał Zonk, bo nagle Zośka skraca trasę, co dalej ma znaczenie.

Kłóciłabym się czy autor Hugo, albo właściwie czy samo Hugo (a właściwie Gran Hombre, bo tak zatytułowana została seria), jest lepsze od Novus ordo (Kat&Bru). Jest po prostu inne! Hugo w mojej opinii powstało dla publiki, to chore BDSM co sam autor jest w stanie przyznać. I choć jest w tym fabuła, to jest ona tłem dla tortur. Autorzy po prostu stworzyli sobie świat (uniwersum), gdzie te tortury są możliwe. I jeden z autorów Hugo, nie zasunął z Hugo. Hugo to całkiem nowy twór, który podobnie jak nasz Novusek wybija się na renomie Miejskich opowieści, Żonie gangstera czy Się nie zdarza, czyli na obyczajówkach! I tak jak można było porównywać Miejskie opowieści do np Żony gangstera, tak uważam, że Novus ordo nie można stawiać w jednej linii z Gran Hombre, bo choć i tu i tu jest nowe uniwersum, tak Novusek to dramat, to też scenariusz w jakiś sposób możliwy do ziszczenia, bo nasi bohaterowie znali świat taki, jaki my znamy teraz. Zaś w GH nie ma nic z naszego świata, stąd mentalność bohaterów jest specyficzna. I tak jak wspominałam, że GH to fabuła jest tłem dla tortur (to chyba jedyna powieść od DD, którą można tutaj opublikować w całości, każdy rozdział), zaś w NO to fabuła wiedzie prym, to dramat, może trochę romans (w późniejszych częściach), ale tam seks czy przemoc, jakiekolwiek tortury czy kary są waśnie niewielkim fragmentem całości, nie jest to temat główny.

I nie rozumiem jeszcze skąd zarzut, że ktoś od nas ma pretensję za tekst w poczekalni. Albo nie doczytałam, albo nikt nie miał o to żadnego problemu.

I co do ostatniego akapitu, to chciałabym mieć czas! Jednak nawet jakbym go miała, to wbrew waszym przyzwyczajeniom z pokątne, ja nieco inaczej ustawiam priorytety. Skupiam się na fabule i by sprawę (książkę) doprowadzić do końca, zaś literówki na portalach, które powstały głównie po to, by jedni mieli przy czym sobie walić konia, a drugie się paluszkiem stymulować, nie są dla mnie sprawą wagi najwyższej, i szczerze piszę, że chyba nigdy dla mnie tej wagi najwyższej nie osiągną. Wszelkie poprawy tekstu, to coś co z mojej strony (bo nie odpowiadam za innych autorów DD) ruszy dopiero po zakończeniu całości, właśnie dlatego, by nie stać w miejscu i rok czasu nie poprawiać w kółko pierwszego rozdziału, bo tu ktoś zauważył to, a tam to, a jeszcze inny zauważył, że ten pierwszy źle zauważył! Poza tym takim poprawianiem zadowolimy Was, ale utracimy tych czytelników, którzy faktycznie chcą poznać dalszy ciąg, a nie mieć dopieszczoną każdą linijkę tego co już znają. To właśnie jest to ustawianie priorytetów.

I zgodzę się, że co lepsi autorzy płacą za korekty, ale nie robią tego po to, by dostać 10 gwiazdek na stronach z opowiadaniami erotycznymi. Proszę cię, bądźmy poważni! Nie poświęcę też godzin na korektora za free (szukaniu go), bo tak jak mówię, na tę chwilę, nie cofam się, lecę dalej. Cofnę się do początków, na końcu. Wtedy wprowadzę i ostatnie poprawki w treść, jak i poprawię wszelkie błędy i też dopiero wtedy przepuszczę to przez osobę, która się na tym zna. A to, że ktoś ma na ten temat inne zdanie, to nie ma sprawy, on sam może ze swoimi tekstami postępować po swojemu. Porównam Ci to do remontu. Jeden najpierw umaluje cały pokój i będzie to robił nawet 2-3 tygodnie w czasie wolnym, a okna, które zachlapał farbą, umyje po zakończeniu malowania. Drugi natomiast za każdym razem będzie przerywał malowanie szybciej, by zdążyć jeszcze umyć okna, by nie były od farby, bo "co sąsiedzi powiedzą". Efekt taki, że skończy on całość znacznie później i więcej się naje*ie, by zadowolić innych, często obcych. Podczas gdy, jeśli to pokój jego dzieciaków, oni woleliby mieć go szybciej skończonego, niż mieć czyste okna w pokoju nieukończonym. Jesteśmy wolnymi ludźmi, sami wybieramy kogo chcemy zadowalać i jakim kosztem. I naprawdę nie ma to niczego wspólnego z zadufaniem w sobie, to tylko wolność. Wolność wyboru. Ja dokonuje takich wyborów w swoim życiu, by mnie, a nie komuś X czy Y, było w nim dobrze.

Pozdrawiam,
K.R.

PS. Do komentarzy ja sobie wrócę na spokojnie za 2-3 miesiące czy nawet pół roku, gdy właśnie będę się cofała do początkowych rozdziałów. Napewno nie teraz. Na teraz mam już inne plany.

DD–DlaDorosłych · 6 czerwca 2023 · "Bruce&Katerina (I)"  

+4
-3

@Tomp....🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

DD–DlaDorosłych · 6 czerwca 2023 · "Diament i sól (I)"  

+5
0

@Indragor bądźmy poważni. Nie wiem jakimi zasadami kierują się tutaj ludzie, ale my nigdzie nie usuwamy własnych komentarzy. Jesteśmy dorosłymi ludźmi i bierzemy odpowiedzialność za własne słowa i opinie.

DD–DlaDorosłych · 5 czerwca 2023 · "Bruce&Katerina (I)"  

0
-2

@Tomp Tak jak na Watt nie mamy wcięć, tak i na blogu ich nie mamy, tak i tutaj ich nie będzie. Wiele opowiadań ich tutaj nie ma. Jeśli jest to dla Ciebie czymś nie do przeżycia, każdy jest wolnym człowiekiem, sam wybiera co czyta, a czego unika. :-)
Co jest od nowego akapitu (linijki) widać gołym okiem.

DD–DlaDorosłych · 5 czerwca 2023 · "Bruce&Katerina (I)"  

0
0

Zaskoczę Was, ale Katerinę z "Novuska" pisze dokładnie ta sama osoba co Zośkę z "Dis" (Diament i sól). Bohaterki są zupełnie różne, to i ich narracja jest inna. Starałam się wczuć w postać i jej sytuację najbardziej jak to tylko było możliwe. Na ile się udało, nie wiem, nie mnie oceniać.

@Krystyna Skoro jest jeden to logiczne, że będzie dwa 🤦🏼‍♀️. Novus ordo jest większą całością, pierwszy tom jest o Katerinie i jej mężu, drugi o Evie i Dominiku, kolejnymi są Julide i Samuel. W każdym razie nie ma co teraz aż tak wyprzedzać czasu. Katerina&Bruce to około 30-50 rozdziałów (zależy jak je podzielimy).

Pozdrawiam,
K.R.

DD–DlaDorosłych · 5 czerwca 2023 · "Diament i sól (I)"  

+4
0

@MrHyde Zofia Nitecka to bohaterka od narracji tej części. W Diament i sól jest dużo bohaterów stąd zaznaczenie na początku kto mówi. Ile jechała to 100 km? Godzinę? Dla Zofii poczucie czasu jest specyficzne, takie jej. Czas jej się wydłuża i skraca według potrzeb, co niejednokrotnie sam Dżony jej wypomni. Za literówki sorka, ale tekst musiałby odleżeć chyba z rok, bym ją jako autorka mogła wyłapać większość błędów. Poza tym niektóre błędy gramatyczne są typowo zośkowe. Zośka to dziewczynka z patologii, striptizerka, prostytutka, nie ma co kryć, że daleko jej do studentki polonistyki :-).
Ja na elektryka z Marlboro mówię "ikuś", ale to ja, to nie jest żadna poprawna forma. I odmieniam to "ikuś" na "ikusia podaj" itd.
Pozdro, K.R.

DD–DlaDorosłych · 5 czerwca 2023 · "Bruce&Katerina (I)"   ·

+3
0

@Tomp nie jesteśmy jednym bytem, każdy z nas ma.prawo się wypowiedzieć, choćbyśmy to zrobili w jednym czasie.
Przegiąłeś, wiesz o tym i teraz odwracasz przysłowiowego kota ogonem.
Wcale nie dziwię się K.R. że tak zareagowała.
A ty nie pierwszy raz nadinterpretujesz. Doskonale wiadomo o co chodziło KR gdy mówiła o " wybiciu się na czyiś plecach." Ja ci wytłumaczę, taka dobra dusza ze mnie. Skup się i czytaj uważnie.
Jeśli jest pisarz, który już ma jakąś "renomę" na stronach pisarskich. Stałe grono czytelników, ludzi którzy czekają na kolejne odcinki, to biorąc pod " swoje skrzydła" kogoś nieznanego w "świecie" niejako na swoich plecach promuje tą osobę, dając jej wyrobić sobie swoją markę. Tak jak zrobiła na przykład KN Haner z Kingą Litkowiec ( taki przykładzik z ostatnich lat). Czyli co? Czyli możemy zastosować skrót myślowy mówiąc że jedna osoba wybija się niejako na plecach drugiej. Taka sytuacja...
Nadal uważam że twój komentarz był chamski. Poniżej poziomu jakiejkolwiek dyskusji. Od kogoś kto uważa się za autorytet oczekiwałabym więcej ogłady i kultury osobistej.

J.D.
Wystarczyłoby "wziąć na klatę" i przyznać : fakt przesadziłem,sorry.
Ale nie, lepiej dalej prześmiewczo się wypowiadać.

DD–DlaDorosłych · 5 czerwca 2023 · "Hugo (I)"  

+4
0

@agnessa straszysz czy obiecujesz ? 😉😜😉 ( J.D.)

DD–DlaDorosłych · 5 czerwca 2023 · "Bruce&Katerina (I)"  

+3
-2

@Tomp Wystarczy ruszyć łbem, naprawdę to nie boli. Wiadomym jest, że powieść jest fabularną, idzie to zauważyć. Strona za to jest do publikowania opowiadań erotycznych. Wrzucimy tu więc tylko to co się nadaje, a kto będzie chciał poznać całość, to ją znajdzie.

A za miernotę, nie mam zamiaru ani więcej na Twoje komentarze odpowiadać, ani nawet ich czytać. Ja ze swojej strony żegnam.

K.R.

DD–DlaDorosłych · 5 czerwca 2023 · "Bruce&Katerina (I)"  

+4
0

@tomp jako jedna z członkiń grupy DD pozwolę sobie odpowiedzieć na twój komentarz. Choć przyznam szczerze, że jestem zniesmaczona jego poziomem.
Grupa DD o której mówimy, a ty masz ewidentny problem, to tak jak jest zaznaczone w naszym opisie : kilka osób, z różnych stron Polski, którzy spotkali się w przestrzeni internetowej i stwierdzili, że miło będzie coś razem stworzyć. W takim wymiarze działamy od niedawna, co nie oznacza, że jesteśmy żółtodziobami.
Mamy historie pisane samodzielnie, w duetach, lub wieloautorskie. Na pewno nie są to historyjki jednego rozdziału. Zapewniam, że kazda jedna ma przemyślaną akcję, fabułę, postacie.
Nie powinnam ci tego pisać, ale widzę że stopień twojej niechęci osiągnął szczyt, który ja jako OSOBA jestem w stanie tolerować.
Jest to szalenie przykre dla mnie, że ktoś, kto według komentarzy tu zamieszczonych, rości sobie prawa do jakiegoś autorytetu wypowiada się w ten sposób o innych.
Gdybym była złośliwa powiedziałabym, że zachowujesz się jakbyś poczuł się zagrożony. Nie powiem tak jednak, bo domyślam się jak skomentujesz moją odpowiedź.
Niemniej jednak radzę zastanowić się na przyszłość nad sposobem wypowiedzi. Na miejscu K.R. poczułabym się mocno urażona twoim komentarzem. Szanujmy się trochę.
Jane Doe

DD–DlaDorosłych · 5 czerwca 2023 · "Diament i sól (I)"  

+6
-4

@Indragor Nie jest moją winą, że z pozycji telefonu nie da się poprawiać treści, a nie zawsze mam dostęp do komputera. Wyznaję też zasadę, że najpierw prywata, a potem erotyczne pisarstwo. Moja prywata to aktualnie dzieci z ospą, wiek 5 i 2 + praca zdalna z nimi przyklejonymi do mnie, dodaj do tego jeszcze moją gorączkę i bóle mięśni. Dotknie cię to pewnie, ale szczęście moich dzieci i ich poczucie bezpieczeństwa jest dla mnie ważniejsze niż twoje krwawiące od treści oczy. "twoje" świadomie z małej bo do osób co wyżej srają niż dupy mają szacunku nie mam. Jak powiem komukolwiek, że jakiś typ uważał, że literówka w erotycznym tekście w necie powinna być dla mnie ważniejsza od pracy, zdrowia, jedzenia i dzieci, to chyba śmiech ich zabije xD.

DD–DlaDorosłych · 5 czerwca 2023 · "Bruce&Katerina (I)"  

+2
0

@MrHyde Więcej w mojej opini ma zalet. Np autor Hugo i autorka tekstu, który tu kiedyś samodzielnie wrzuciła i został skrytykowany, mieli największą ilość czytelników na Watt. Myśmy się trochę prześlizgnęli na ich plecach. Zastanawiam się, czy oceniając jakieś wydane dzieło, patrzycie na pozostałe wydane przez to samo wydawnictwo, i oceniacie każde kolejne pryzmatem poprzedniego. Myślę, że nawet albumu tego samego muzyka nie należy oceniać pryzmatem albumu sprzed np 6 lat i tamtejszymi jego wywiadami, odpowiedziami.

Jest cienka granica dzieląca konstruktywną krytykę od czepialstwa. Między innymi ja sama np tobie odpowiadam, a niektórym z pozostałych nie.

Bo zobacz o czym mam z taką @Krystyna dyskutować, o tym, że ona lepiej od nas wie jak dzielimy rozdziały? Naprawdę? Z jej strony to wyraźne "do czegoś muszę się przyje...". No to niech jej będzie na zdrowie :-)

pokątne opowiadania erotyczne
Witamy na Pokatne.pl

Serwis zawiera treści o charakterze erotycznym, przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Decydując się na wejście na strony serwisu Pokatne.pl potwierdzasz, że jesteś osobą pełnoletnią.

Pliki cookies i polityka prywatności

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowej lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych i w celach analitycznych.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie serwisu.