fAntastaa · 10 lutego 2026 · "Syn Joanny"  

0
0

Położył się jak najdelikatniej potrafił do tyłem śpiącej kobiety.

Nie jasne to jest, ja rozumiem, że chłopak położył się swoimi plecami /tyłem do leżącej na boku kobiety, czyli przed nią.
Poprawił bym to, by była jasność.
Następnie chłopak, a tu nagle stał się mężczyzną patrzącym na kobietę. To ma być relacja chłopca z kobietą dojrzałą.

fAntastaa · 10 lutego 2026 · "Macosze Kakao"  

0
0

Historyjka z tandetnego filmiku porno i to amatorskiego. Sytuacji gdy oboje nakrywają się na masturbacji, i nie ukrywają skrępowania, i bez zażenowania się ruchają. Scenariusz taniego pornola.

fAntastaa · 10 lutego 2026 · "Dom mlekiem płynący"  

0
0

No fajnie na początku gołe cycki, bo bolą sutki. Napalony młodzian ze stojącym fiutem norma przy takich widokach. Za szybko ściągnęła mama majtki, nic dziwnego, że syn oszalał. Gdy jednak matka na widok fita go od razu śsie to tłumacząc podnieceniem, hormonami; za szybko i gładko przeszło do spółkowania.
Mogła dłużej mu walić konia , Dawać się ocierać futem o jej ciało i intymne części ciała.
Za szybko rozłożyła nogi; nie stawiając oporu

fAntastaa · 10 lutego 2026 · "Zakazane lekcje (I)"  

0
0

Trochę za szubko i łatwo przyszło to ruchanie, za szybko milf rozłożyła nogi, mimo, że zdecydowana była na sex, młody najarany, ale biorąc pod uwagę ,iż mają przełamać granice taboo, to jest mało realistyczne.
Choć 'zaplanowane' sceny w rozmowie, dobrze zapowiadały się, ale brakło wykonania i zapału.

fAntastaa · 10 lutego 2026 · "Zakazane lekcje (III)"  

0
0

No brak obiecanego sexu w dupę i na dwa baty? To drugie możny by zrobić ,ale trzeba było by jakimś podstępem 'zaprosić' starego, czy młodego do wspólnego nocowania (łóżka) i synowi/ojcowi by matka obciągała wypinając dupę jednemu z dwóch ruchaczy.

fAntastaa · 10 lutego 2026 · "Starszych pań seksualne przygody (I). Krystyna - biwak"  

0
0

Piszesz, że byliście napaleni, a każdy tylko raz sobie dogodził; nawet jeden tylko zwalił kona nie wsadzając. Za mało sexu. Trójka młodzieńców by nie zeszła z dupy do rana, I dogadzała by gospodyni.

Tejot · 10 lutego 2026 · "Gdyby nie ta plama na tapczanie"  

0
-1

Witamy na Pokątnych.
Historia nie jest ani przesadnie odkrywcza, ani też w jakiś wybitny sposób podana. Mam wrażenie, drogi Autorze, że nieco zbyt pospiesznie zdecydowałeś się na wysłanie powyższego tekstu, stąd m.in. liczne powtórzenia i kłująca w oczy zaimkoza, myślę, że gdy za kilka, kilkanaście dni przeczytasz własny tekst jeszcze raz, zrozumiesz o Tejotowi chodzi.
Tak czy inaczej gratuluję debiutu.

Iwo · 10 lutego 2026 · "Urzędniczka z Woli (II) - Wyrzuty sumienia"  

0
0

Opowiadanie trochę naiwne, ale czyta się z zaciekawieniem. Niestety ciągle pojawiające się "loki" są irytujące..

KG · 9 lutego 2026 · "Aktorska gra Patrycji (III)"  

0
0

Kiedy będzie ciąg dalszy?

Adi · 9 lutego 2026 · "Hotelowy bar"  

+1
0

Ssał kawałek skóry tusz pod jej uchem.
Chyba nie o „tusz” tutaj chodzi 🙂

jamer106 · 9 lutego 2026 · "Hotelowy bar"  

+1
0

@Agnessa praktycznie wytknęła wszystkie błędy. Ze swojej strony proponowałbym również połączenie prostych zdań, w jedno dłuższe, gdyż krótkie zdania sprawdzają się w dynamicznych akcjach. Przy opisach igraszek, bardziej do Czytelnika przemawiają dłuższe, rozbudowane zdania.
Ogólnie dobrze, oby tak dalej Autorze.
Pozdrawiam.

dr R.Uchacz · 9 lutego 2026 · "Wilczyca (XX)"  

0
-1

pisarz pisarzowi wilkiem (albo wilczycą)
popkorn się skończył, więc coś zróbcie - proponuję nieparzyste na główną, a parzyste na śmietnik histerii

Agnessa Novvak · 9 lutego 2026 · "Historia A (I)"  

0
0

@Adwokat_Diabla - zacznij od przepuszczenia tekstu przez ortograf.pl / sentencechecker.com (będzie wymagane dzielenie na mniejsze fragmenty), a później użycie funkcji "szukaj" (lub po prostu czujnego oka 😉 ) do znajdywania powtórzeń. Już tylko te dwie rzeczy sprawią, że będzie dużo lepiej, a przynajmniej od strony technicznej.

Agnessa Novvak · 9 lutego 2026 · "Hotelowy bar"  

+1
0

Witam serdecznie nowego autora na Pokątnych! 🙂

Co do opowiadania, to nie jest ono może specjalnie odkrywcze, niemniej jako niezobowiązująca miniatura na kwadrans czytania (lub ewentualny początek dłuższej opowieści) sprawdza się całkiem dobrze. Polecam tylko koniecznie przejrzeć tekst pod kątem nadmiaru zaimków (wiemy, że to JEJ pipetka i JEGO qtaz, a "Ty" czy "Ciebie" piszemy małą literą) i ewentualnych powtórzeń.

Adwokat_Diabla · 8 lutego 2026 · "Historia A (I)"  

0
0

@Hakdak opisy wprowadziłem, bo koniec końców mam trochę więcej niż 13 lat 😉

Adwokat_Diabla · 8 lutego 2026 · "Historia A (I)"  

0
0

@Adi to dość zabawne, czytasz i poprawiasz, czytasz i poprawiasz, w końcu myślisz jest! A tu jednak błąd na błędzie 😉

Hakdak · 8 lutego 2026 · "Historia A (I)"  

0
-1

@Adwokat_Diabla mi nie chodzi o więcej Przemyśleń czy więcej dialogów . Po prostu twój styl pisania jakoś powoduje że odbieram to opowiadanie w ten sposób i odrazu mówię że dla mnie to nie jest wada czy błąd . Zaskoczyło mnie to tylko nieco bo po twoim wprowadzeniu niespodziewalem się żadnej akcji oprócz opisu zbliżenia . Ja jestem kiepski z ortografii i gramatyki więc mi nie przeszkadzają jakieś błędy bo ich nie widzę 😂😂😂. A tylko patrzę pod kontem czy zaciekawi opowiadanie lub nie . Więc mi się podoba .

Adi · 8 lutego 2026 · "Historia A (I)"  

0
0

Basia nawet go nie słuchała


i jeszcze: Asia czy Basia?

Adi · 8 lutego 2026 · "Historia A (I)"  

0
0

Uwielbiam cię mieć w sobie i to bez gumki
to w końcu on w niej był czy ona w nim 🙂

Adwokat_Diabla · 8 lutego 2026 · "Historia A (I)"  

0
-1

@Agnessa Novvak, @Hakdak dziękuję za pierwsze komentarze. Tak, teraz widzę, że przede wszystkim formatowanie i interpunkcja do poprawa, dalej zostały ze dwa błędy „logiczne”.

Zastanawiam się tylko, czy ubierając to w formę standardowych opowiadań, z szerszą fabułą, przemyśleniami bohaterów, emocjami, opowiadanie to nie będzie formą takie, jak reszta (nie odnoszę się oczywiście do jakości). A już z pewnością nie będzie ani niezamierzonym pastiszem ani parodią.

Cóż, nie pozostaje mi nic innego jak spróbować napisać kontynuację, ale dla porównania, w zupełnie innym stylu.

Hakdak · 8 lutego 2026 · "Historia A (I)"  

0
-3

Pomysł fajny, akcja też. Opowiadanie się czyta. Całkiem fajnie zwłaszcza jako formę parodii. Z czystym sumieniem poproszę… Pisz dalej.

Agnessa Novvak · 8 lutego 2026 · "Historia A (I)"  

+1
0

Na początek witam Cię serdeczniena Pokątnych, @AdwokacieDiabła, i przyznaję, że miałeś rację w przedmowie, choć tylko częściową. Mianowicie tak, opowiadanie wygląda jak fantazja niwyżytego nastolatka i jest napisane na jego poziomie. Ale że to debiut, to dostałeś ode mnie w pakiecie powitalnym poprawki związane z formatowaniem akapitów, zapisu dialogów i usunięcia co większych błędów. Ale tylko takich naprawdę rażących, bo gdyby chcieć zrobić sensowną korektę, należałoby dowozić przecinki taczką, a powtórzenia dla odmiany ciąć piłą mechaniczną.

Niemniej doceniam starania, tym bardziej że opowiadanie ma nawet jakąś tam fabułę, bohaterowie momentami myślą nie tylko gentaliami, a całość można potraktować w zasadzie jako pastisz. Niezamierzony, ale jednak. Kto wie, być może za jakiś czas wyrobisz się na tyle, autorze, że zaserwujesz nam już całkiem intencjonalną parodię 😉

Pokątnie uściski · 7 lutego 2026 · "Życie po trzydziestce. Mój pamiętnik (I)"  

0
0

@Agnessa Novvak
Powstał Katalog Słów Zakazanych dla Członków Loży Autorskiej? Kto zatwierdził i wybrał słowa?
Ździką rozkoszą i absolutnie zajebanym i zdeflorowanym umysłem; z przyjemnością perwesa i zimnym fiutem się z niej wypiszę, jeśli tak jest. 😅
Co do tekstu, to cierpi na wiele "chorób wieku dziecięcego", za to jest niewątpliwie oryginalny.
"Prosta historia dla niewymagającego czytelnika" - to brzmi, jakby liczyli się tylko wymagający czytelnicy... Taka tam ocenka, rzucona w twarz, jak obelga... Tak to ma być?
Że tak sobie zażartuję - jak dostać certyfikat wymagającego czytelnika? Jest jakiś egzamin, szacowne grono, mówiące "pupa" w miejsce "dupa" które ocenia stan wymagania i przyznaje odznakę i legitymację? 😂
Oj, ubawiłem się setnie, masz @Agnessa poczucie humoru! 😝😁
Tekst oceniam na bardzo prosty, ale rokujący, z mojej perspektywy przydałoby się trochę poszerzyć tło i dodać nieco szczegółów urealniających wydarzenia, jednak wiele zależy od tego, jak Autor dalej będzie prowadził tę historię, no i czy będą następne. 🤔
Na razie to jest taka mała wprawka, która, zależnie od okolicznosci, może stać się wszystkim, jak brzydka poczwarka. Możemy postarać się dostrzec coś wiecej, albo poczekać na to, co się z tego materiału w końcu wykluje...
Przegapiłem moment, w którym portal stał się z erotycznego literackim, nie będę się bardziej nad tym tekstem pochylał, i całkowicie zgadzam się z @Agnessa - poza niespójną fabułą i brakiem tła, mocno rażą powtórzenia, i nad tym trzeba by popracować, żeby liczyć na to, że uda się przelać "na papier" własne myśli. 🙂 Do czego autora zachęcam... 🙂

AlexFenriss · 6 lutego 2026 · "Wilczyca (XX)"  

0
0

@jamer106 Ach, przepraszam, zrozumiałam to w ten sposób, że potrzebujesz większej próby do badania 🫣😁

mmm · 6 lutego 2026 · "Wilczyca (XX)"  

0
-1

Jako czytelnik zaglądający tu od kilkunastu lat jestem przerażony powyższą bezsensowną dyskusją (przy czym przy niejednym opowiadaniu dyskusja była ciekawsza niż samo opowiadanie). Uważam jako nieczłonek Łoży Autorskiej, że ta opowieść powinna wskoczyć na stronę główną najpóźniej pod koniec pierwszej części. Mam nadzieję, szanowna autorko, że niektóre zgryźliwości nie zniechęcą Cię do publikowania kontynuacji tego wspaniałego opowiadania, a jeżeli tak, to dziękuję za 20 przyjemnie spędzonych momentów w moim życiu czytając poszczególne części Twojego opowiadania.

jamer106 · 6 lutego 2026 · "Wilczyca (XX)"  

0
0

@AlexFenriss
Daj się zapoznać, znaczy przeczytać tekst. Nie mam zamiaru puścić czegoś z czym się nie zapoznałem.
Tyle gwoli wyjaśnienia.

AlexFenriss · 6 lutego 2026 · "Wilczyca (XX)"  

0
0

@jamer106 - napisałeś "daj się zapoznać". OK, proszę bardzo, napisałam 20 rozdziałów, kazdy po średnio 30 minut czytania. To wystarczajaca probka. Już to jak widzę jest iloscią wlasciwie wykluczajacą mnie z bycia przedmiotem oceny. Mam przesłać wszystkie 50? To tego już nikt z CLA nie przeczyta, poza Agnessą, której kolejny raz dziękuję za opiekę.

Dalej uwazam, ze bycie w CLA niesie za sobą rowniez jakieś obowiązki, skoro tak jest to wszystko skonstruowane. Nikogo oczywiście zmuszać do czytania nie mam zamiaru, sama również nie czułabym się komfortowo. Zatem @XXXLord - dziękuję za wyjaśnienie mi zasad działania. Uzbrojona w tę wiedzę, tym bardziej dochodzę do wniosku, ze jeśli nikt więcej z szanownego grona CLA nie ma zamiaru nawet przeczytać, to oznacza, ze ten portal nie jest odpowiednim miejscem dla tego co napisałam (długość, tematyka, itd).

Pragnę jednak wszystkich uspokoic, jestem już dużą dziewczynką, poradzę sobie z tym. Jedno jest pewne, nie chcę być i nie będę "Remigiuszem Mrozem Poczekalni" - płodną twórczynią wiekszosci znajdującego sie tam kontentu, a tak by pewnie było po wrzuceniu reszty rozdziałów.

Agnessa Novvak · 6 lutego 2026 · "Wilczyca (XX)"   ·

0
0

@XXXLord - uwierz, że robię, ile mogę, tylko nie wszystko publicznie. A mój czas na to poświęcony jest jak najbardziej prywatny, bo niestety żadnych gratyfikacji z tego nie mam. Ani z fakturą, ani bez.

Natomiast żeby było jasne - nikt tu nikogo do niczego nie przymusza, a już na pewno nie pod groźbą użycia środków masowego rażenia. Co nie znaczy, że podobają mi się takie sytuacje, powtarzające się w zasadzie od kiedy tu jestem, a pewnie i wcześniej. Bo jeden CLA nie przeczyta, bo nie ta długość, druga nie, bo nie ten temat, trzeci, bo nie takie myślniki, czwarta, bo nie ma czasu (ale spamuje na czacie ile wlezie), a pięcioro kolejnych, bo pojawiają się w zasadzie tylko po to, by wrzucić własny tekst (nadający się niejednokrotnie do takich poprawek, że mnie byłoby wstyd wysłać taką wersję do beta-readerki, a co dopiero publikować) i zaraz znikają. A szeregowe autorszcze, zakopane w poczekalni, nie wie tak naprawdę czy ma się dalej starać, olać temat, czy wręcz zawinać manatki i iść sobie choćby na LOLa. I wcale się temu nie dziwię.

XXX_Lord · 6 lutego 2026 · "Wilczyca (XX)"   ·

0
0

@jamer106

"(...) tak, nie prosiłeś się o status CLA, dano Ci go, bo napisałeś dobre opowiadania, które ktoś oceniał, pochylił się nad nimi. Ktoś. Być teraz tym kimś, pochyl się, pchnij Autora do przodu. "

Nie do końca tak było - w chwili gdy tworzono Lożę Autorską (jeszcze poprzednie dziesięciolecie, gdzieś w okolicach 2017 lub 2018 roku, może @Marc lub @Justine będą pamiętać), trafili do niej z automatu wszyscy mający uprawnienia do publikowania z pominięciem Poczekalni, więc nie musiałem czekać, aż ktoś mnie wyciągnie, po prostu zostałem tam z automatu zakwalifikowany.

Natomiast co do nowych opowiadań w Poczekalni, to owszem, poczuwam się do ich komentowania i przepuszczania na Główną bez konieczności przypominania mi o tym, ale robię to w ramach hobby (a nie zawodowo, jak Agnessa) i nie podoba mi się próba wymuszania czegokolwiek na mojej osobie - czytania treści, na lekturę których nie mam ochoty z różnych przyczyn czy wmawianie mi, że bycie w CLA to przywilej i obowiązki. Jeśli tak jest, to bez problemu ponownie wypiszę się z tego grona, co raz już z innych przyczyn zrobiłem bez zawahania i temat zostanie zamknięty, komentować będę jako zwykły Czytelnik, a klikać za wyjściem będą inne osoby.
Każdy ma indywidualne preferencje i o ile wytyczne techniczne, widoczne dla każdego Autora przed publikacją egzekwuję zgodnie z zaleceniami, o tyle pozostałe kwestie to moje widzimisię i już, jakie to są kryteria - powtarzać się po raz kolejny nie zamierzam.
Czytam sporo historii z Poczekalni, zazwyczaj wybieram tematy przede wszystkim mnie interesujące i tagi mało popularne, nieoklepane. Staram się wyciągać rokujących Autorów, którzy piszą coś więcej, niż zdrada kontrolowana, cuckold, gwałt czy BDSM (ile można, no ludzie).
I na koniec, tak, "pcham do przodu", ale zgodnie z zasadami strony oraz moimi preferencjami fabularnymi i o ile taki "Występ", który komentowałem kilka dni temu ma jeszcze sporo do poprawienia, a o tyle pierwszy odcinek serii "Mężczyźni" w wykonaniu @gotcha jest świetny i nie przeszkadza mi w jego przypadku nawet fakt, że jest to odcinek, zapowiadający serię wielu. Wreszcie na Pokątne do Poczekalni trafiła historia o czymś innym, niż tylko pieprzenie (zawierająca oczywiste odniesienia do sfery seksualnej), na dodatek zabawna, nieco cyniczna i życiowa, fabularnie świetnie mi się to czytało i mam nadzieję, że Autorka nie wymięknie, poprawi kosmetykę techniczną (naprawdę mało pracy), dzięki czemu będę mógł ze spokojem sumienia kliknąć za wyjściem z Poczekalni, no i napisze kolejne części.
To chyba tyle.
I taka refleksja na koniec przyszła mi do głowy, że zamiast prób krytykowania mojej osoby, lepiej byłoby zająć się zerową aktywnością pozostałych członków CLA i zaktywizować ich do lektury historii z Poczekalni, prawda @Agnesso?

Agnessa Novvak · 6 lutego 2026 · "Wilczyca (XX)"  

0
0

@AlexFenriss - mój głos i moją opiekę autorską masz, więc na pewno nikt na Ciebie ani ręki, ani innej części ciała nie podniesie. Co niestety nie oznacza, że mogę kogokolwiek zmusić do przeczytania oraz zagłosowania na zarówno Twoje opowiadania, jak i jakiekolwiek inne z poczekalni. Więc niestety jedyne, co mogę na tę chwilę zalecić, to cierpliwość i skupienie się na pisaniu dalszego ciągu.

pokątne opowiadania erotyczne
Witamy na Pokatne.pl

Serwis zawiera treści o charakterze erotycznym, przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Decydując się na wejście na strony serwisu Pokatne.pl potwierdzasz, że jesteś osobą pełnoletnią.

Pliki cookies i polityka prywatności

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowej lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych i w celach analitycznych.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie serwisu.